CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 10, 2006

aku yakin blog ni aku dan korg2 jek yg tau.... hurmm kalo terbareta syoganai laaa.. tp aku nak gak tulih mende ni

semlm sembang dgn ayie... pasal org2 yg dewasa (sempai2)...hurmm mostly sempai2 ckp kohai2 ni takde rasa hormat pon kat sempai... gurau2 berlebihan...dan mengeluarkan kata2 yg berbentuk "gurauan" tapi sebenarnya menghiris kalbu...aku terpk gaks... mungkin tak terkena kat kiter2 yg membaca blog ni.. mungkin terkena... ni peringatan laa utk kiter semua... berhati2 dalam mengeluarkan kata2...antara aku korg dan diorg.. masa chat ke.. bertegur sapa ke... apa ke... sebaik mungkin diorg tanak wujudkan gap antara sempai kohai... tapi as a org yg lagi muda... they all still deserve to be respected.... bukan nak ckp sempai always right.. tp kalau nak menegur.. still ade care nyer.. dan ringan2kan mulut bertegur sapa dgn muka yg manis ketika terserempak sempai...

pastu ayie tanye about kankei kiter sesama jantina..aku ckp aa so far aku sayangkan korg sumer... n aku still leh accept apa yg korg wat kat aku laaa... meskipun ada yg menghiris jiwa raga.. tp maa nee manusia tak perfect jyann..dan hotondo segala teguran dan gurauan korg sama ada kasar atau lembut atau ma ma.. aku leh terime.. yg baik kiter kekalkan... yg buruk kiter baiki ok bebeh semua...

hepi valentine...coklat jgn lupe deih.. ade dah yg gi beli coklat tuh nampoknyer