CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 01, 2005

shalalalala......memandangkan semlm biler edit video rekaan sendiri...ayu takde enterpreme.. maka ni video baru.edit ketika sahur...adalaaa lubang idung ayu dalam sesaat dua ... hikhikhik.. nnt malam jyumbi lawa2 laa sikit erkk korg,...aku nak amek video....apa kemajuan video ini...aku dah pandai meletakkan tulisan kat dalam tuh...pastu dh tau laaa susun atur kerja2 mengedit video....nnt aku nak tacap balik vc dendang perantau...it`s really mess..maklumlaaa vc 1st laa katakan...yg lagu dj dave pon kire oklaa...nampaklaa betapa meriahnyer oitafamili ni...yg ni plak takdak sore..muehehehe....pastu pergerakan dislowkan utk menghasilkan efek sedey..tp muahahaha takpelaa...anggaplaaa sedey...papepon aku harap korg enjoy..terutama skali ayu...



aku dh dpt maklumat pasal berk..die dok kat bukit raja selangor..n kat blakang kad raya die ada gambar 3 lelaki..hurmmm siapakah mereka itu