CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 20, 2005

bilaaaaaaaa rinduuuuu.....muahahahaha

yoshh tepukan gemuruh diberikan kepada anak2 makcik beras....iaitu mas bal n jaja kerana telah berjaya membuka rumah utk dihadiri oleh tetamu2.....jelingan penuh sinis diberikan kpd penduduk mansion kerana tidak membuka lg rumah mereka...dan pertanyaan penuh mesra kpd nadira...*nadira tanak bukak rumah gak ke*....hiks hiks hiks...untuk gambar2 hidangan boleh laa ke blog sapa2 yg ada gambo...sbb aku tak bawak kamera...

semlm aku tlh membeli tetikus dan papan kekunci yg baru...bagi menggantikan yg lama lagi buruk dan hina..*ini baru dinamakan sudah dpt tanduk bertuah gading tidak berguna lg*..agak2 kalo jual second hand agaknyer..die amek 500 yen jek kots....sekalung tahniah diucapkan kpd org yg membeli prius baru semlm..mmg power..masih anggun dan bergaya..tidak dicemari unsur2 yg tak diingini...sama2 kita nantikan dia meletakkan gambo prius baru die kat blog die.. hihihih..leh aa die upload gambo2 die lepas ni tanpa rasa ragu2...aku juga tlh membazirkan duit membeli mp3 bukan idaman...mmg dh lama aku nak beli mp3 bagi menggantikan yg lama yg dh rosak n ilang tuh...mp3 idaman aku yg kaler pink..tp aku beli mp3 wireless...hurmmm takpelaa.. oklaa dr takde langsung...harga die murah 50% drpd rega mp3 yg dulu tuh..kire oklaaa...takdak wayar...lekat terus kat tinge...huhu

bulan ni berbelanja byk dh..kene berjimat utk masa dpn yg lebih gemilang...huhuhu