CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 16, 2005

cuaca dh makin sejuks...*utk pengesahan sile ke blog yg ada kajian cuaca*....nampaknyer aku hendaklah bersegera menyimpan kipas angin nk mengeluarkan heater...menyimpan baju2 summer aku dan mengeluarkan coat2 yg geli2...

bilik pon sangat sejuk....mlm tadi aku hampir kejung rasenyer..lapar pon lapa gak sungguh pon dh memakan nasi kat sekyou sekolah... tapi pada pukul 10:03 mlm tadi.. tetiba bilik yg sejuk aku rasa hangat membahang..sungguh panas sampai aku terasa nak tanggal balik sweater yg aku pakai..apa yg tlh terjadi pada reseptor panas aku...adakah reseptor sejuk aku tak berfungsi pada waktu itu....beberapa minit berlalu..dan kini muka aku pula menjadi panas membara... huuuhuuu mengapakahhh...

14minit 27 saat berlalu....aku masih kepanasan...dlm kepanasan itu aku mendail no taipon bal.. iskkk eggej plakkk sure gayut minah ni...aku dail no taipon kak fuza...n dgn sore ketar2 kepanasan dan nervous...kesimpulan dr perbualan kitorg adalah.... i did it.... alhamdulillahhhhhhh..... kepanasan sudah bertukar menjadi suam2 kuku..dan perut yg lapar tiba2 menjadi kenyang... mata yg segar terus mengantuk....
(*^__________^*)V