CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 29, 2005

dalam dunia ni kannn...kalo sapa2 lahir tawon aku...kirenyer dh 22 tawon idop...dah 1sekolah tadika,1 sek ren,1 sekmen ren,1 sek men atas(bg baai aku laaa)...dah ramaiii sgt manusia yg kiter jumpe..lom lg kire jiran tetangga..sanak sedara...sahabat kpd sahabat kpd pakwe akak kiter apa sumer...kire ramai sgt aaa manusia yg kiter jumpe...tp kan..dalam ramai2 manusia tuh kan...sapa yg kiter ingin jumpa sekali lagi..kalo takat leh ckp kat taipon ke jumpe kat tenet ke tapi takde masa nak jumpe tuh tak aci aa..ni kire manusia2 yg bebetoi dh lost kontek..<===jeng jeng jeng..ini adalah rentetan drpd citer conan yg aku tgk semlm...."saikai".....cuba anda senaraikan 10 org yg anda ingin jumpa semula

aku dgn sikap terbuka dan telus menyenaraikan manusia2 yg aku nak jumpa semula.. reason2 mengapa aku nak jumpa adalah milik peribadi aku...muahahahhaha

1) izham zulkeflee
2)norhafizah jaafar sidek
3)mohd faizul anuar yahaya
4)hadi firdaus abd latif
tuh jek kotss..sbb yg lelain dh besa ketemu di alam siber ni....hurmmmmm kalau laa diorg bace blog aku ni..ketahuilah..aku nakkkk sgt jumpe korg...hiks hikks hiks...
*******************************************************************
terasa dunia melayang2..overdose ni....adeihhhhh....terasa berat sumernye...mengantuk tak hingat...aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh arghhhh terasa tension...kak fuza...izinkan saya jisatsu.. huhu mou ii......