CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 06, 2005

saya bersama hasliza di melbourne.....


hehhehe pagi ni kol 8.30 sampai kat melbourne epot...tercangak2 dgn ain kat situ sambil tunggu sorg akak tuh turun..ekceli kitorg tgh cuak sbb sume mat saleh..cuma ada nampak sorg akak pakai tudung..alhamdulillah...kak nana sudi bantu kitorg...

punyerrrr laaaa kene beratur panjangggggggggggggggggg gilerrrrrrrrrrrr ..kitorg terkene declare senbei yg kitorg bawak utk diorg...heheheheh...pastu lepas beratur tuh..kene beratur lagi nak amek luggage...panjanggggggggggggggggggggg lagi kene beratur........lepas amek tuh nak cek kastam beraturrrrrrrrrrrrrrr lg...hahahahah hari ni kejenyer beratur ajeee...ikot akak nana tunjukan jalan apa sume....pastu td ada kawan diorg tunggu n bawak ke umah diorg...ya allah meriahhhhh nyer suasana...
oh yee utk kak fuza=>junior akak nama su kem salam..rupe2 saya dgn su satu kampong..kahkahkah...jauh berjalan rupe2 umah atok dekat..ntah2 sedara..
utk puad=>muna kem salam

alhamdulillah...diorg mmg fun giler...klako...dan cumel2 belaka..especially member saya yg name nyer hasliza..saya sgt cemburu krn die sudah kurus..lepas ni die ajak saya erobik hikhikhik....

alhamdulillah selamat sampai..esok kami akan mulakan perjalanan kami..hikhikhik..
kitorg tgh lepak kat bilik hanim yg sangaaaaattttt lawa...tema bilik die kaler purple..die suke art tp kene amek chem..sama mcm abg tasmim...jeles giler umah diorg ada laman.. nak ternak ayam itik pon boleh...main nyuruk2 kat blakang umah pon boleh..hahahah jom ain kite main nyuruk2 blakang umah diorg...hehhehehe...