CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 08, 2005

hari ke2 kat melbourne

hari ni bangun lambat giler...mmg malas nak ikot diorg gi kelas...pastu aku dgn ain pon jalan slow2 menuju ke hunting dale station..memandangkan tapak kaki aku dah injured akibat jalan melebihi had semlm maka aku jalan pon mcm org cacat arini..hikhikhik..destinasi kami adalah queen victoria market..pegi2 kedai dh nak tutop sbb market tuh tutop kol 3...sempat arhh sambar sandal baru sbb kaki aku dh saket..pastu usha2 baju2..mak aihhhhhh..ni yg rasa nak pindah dai nih...hikhikhik kepala setan dh kuo..mujo laaaa ain ada dan mampu menyabarkan aku..pastu kitorg gi amek pic kat melbourne uni...pusing satu u nak carik signboard atau pintu gerbang...last2 nampak arhh gak sket logo u diorg..nnt aku upload...lepak2 kat taman diorg..pastu blk...baie ajak makan skali..ja dgn kak nadia masak mihun sup yg sungguh enak...astu solat maghrib skali...pastu kene jikousyokai...hoho...diorg sume mmg sweet dan baik2...serta comel2...hikhikhik..so skrg tgh tunggu baju siap di basuh