CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 30, 2005

arini aku jejak balik satu site yg lama dah aku pose drpd nak jejak...terkejut gaks sbb tgk tetiba ada komen dr aku..huuhuu sapa plak guna nama aku nih.. watever laa kan...aku pon kasi laa komen sbb arini ada entry yg die letak menarik minat aku..heheheh..
mcm mana ntoh aku kenal member nih...tapi oklaa...bleh sembang2..merajuk2 saling jeles menjeles antara satu sama lain...hahha yg pasti member ni mmg best arh...tp yg best tuh...elemen memujuk die adalah dgn ambek pic yg lawa2 pastu kasi aku...tp sure ada pic bulan kat setiap pic yg die kasi kat aku..idok paham... konon2 nak pujok arhh tuh..tp die mmg ada sentuhan fotografi.. heheh leh wat duit tuh...
tp
pagi 24hb...masa tuh last paper aku...tetiba plak kitorg macam stress...dan tuh last day kitorg jadi member...hahahahah sume last masa tuh...last day exam aku.. last day die wujud dlm list member aku..dan last day aku ada dlm list member die hahaha...
5hb march...tetiba die tego kat msn...masa tuh dah nak bertolak dah dr umah ain ke kuukou...hahahha...oklaa wish babai apa sume...pastu die ckp lps ni kitorg member balik..
tp
dah balik sini tak member pon...tipu arhh member aku ni....
cousin aku cakap tak baik tak kawan tak kawan...ahahahah btoi gak tuh.. weii member aku...tak baik kiter tak member...hahahaha...
*************************************************************************
(edisi weng maleh nak kemas umah lagi)