CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 29, 2006

ketika saya berjalan pulang dari kombini tadi.. secara tiba2 saya tergelak sendirian.. ihiks

persoalannya skrg ini.... pernahkah anda bergurau senda dgn diri sendiri???

saya kira..saya selalu juga membuat lawak dgn diri saya sendiri.. kerana saya selalu jua tersenyum dan tergelak sorg2...sebagai manusia biasa.. saya selalu jua berbual dgn diri sendiri.. dan bergurau senda dgn diri sendiri..apabila ternampak saya tersenyum sorg diri.. ataupon tergelak sorg diri..maka ketahuilah bahawasanya saya sedang bergurau dan berbual dgn diri saya sendiri...

satu lagi persoalannya disini...

adakah ini salah satu masalah mental..saya merasakan org akan mengatakan saya gila kerana bercakap sorg2... benarkah begitu..salahkah jika berbual dgn diri sendiri??

saya sendiri tidak faham sama sekali...tapi apalah nak hirau dgn pandangan org lain.. asalkan kita bahagia.. btoi tak.. ihiks..

jadik saya menyeru kepada anda semua.. marilah buat klakar dgn diri sendiri... hahahaha