CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 14, 2006

cinta datang dan pergi......dan kami terus bahagia.......

hurmmm apakah maksudnya...
maksudnyaaaa tah.. aku pon tak tau... setelah melangkah ke alam baru.. aku kembali menemui cinta baru..atau lebih tepat lagi.. menyemarakkan cinta yang terpendam begitu lama.... kemungkinan besar beliau akan datang pada minggu hadapan... can`t wait to meet him..sudah lama aku menanti saat ini tiba.. akhirnya..alhamdulillah.... what am i supposed to call him..hiks hiks hiks.. gedik2 pula hati ku ini...

teringat pula kepada dia... yesterday dia bgtau aku.. yg dia pon dah temui cinta baru nya..aku mendoakan agar dia bahagia dengan pilihan hatinya....

mungkin inilah maksud.. cinta datang dan pergi... namun patah tumbuh hilang berganti... dan kami terus bahagia.. (*^___~*)