CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 06, 2004

edisi maleh nak update

hayyiee...nyeheheh bertemu kembali kiter ke arena blog memblog ini..esok adalah ari terakhir xm aku..nyehehhe maleh giler nak blajo...haiyaaa...pemaleh mengalahkan beruang kutub.. lepas ni cuti...2 bulan plak tuh..maleh cakap pasal cuti..abis plan setan aku nyehehhe tengahari tadi buat pertama kalinyer aku masak beria utk kak fuza dgn kak mila...nampaknyer aku dah betoi2 kehilangan sentuhan dlm bidang masakan...buat lauk buduh2 jek buat sup sayur,sambal udang dgn telur dadar..lauk org maleh...heheheh..sepanjang hari dok memerap kat bilik..menanti kedatangan ju...malam ni mmg tak daya nak gi yasin...isk2 sabishi giler katanya yasin malam ni... pastu tetiba plaks ada org ngajak makan joyfull...kebetulan(kot) itosan tak makan lagi so invite itosan makan joyfull skali... semenjak 8 menjak ni dok makan joyfull jek...nak masak utk malam dah maleh...nyehehhe sikit2 maleh sikit2 maleh..apa nak jadi ni jaja...isk2...ntoh ler semenjak dua menjak ni terasa keriangan diri tlh diragut seketika...nyehehhe tamo laa berjiwang2 biar ku pendam segalanya di dlm hati....well esok lepas exam kene blajo tarian chikirin dgn peyet ke pnut ke abg awie ke..nyehehehe dah laaa ponteng rensyu...sabtu kene menari dah...alaaa menari buduh2 jek laaaa...lagipon sure org ramai..nyeheheh semalam beli suar 2 pasang...dah lama tak membeli dan membelah...lawa laa kot suar baru ni...nyehehe bleh pakai nanti...ingat 15/8 nanti nak impress kan m azlina sbb kami dah bercadang mahu ketemu pada hari itu..sudah lama aku tidak bertemu dgn pompuan tuh yg dgr2 kabo lagi advance dr aku ....biasalaaa murid durhaka....sure lawan sensei....terasa masa begitu lambat berlalu... terasa nak akhiri jek sume2 ni...penantian satu penyeksaan...jemu menanti tetapi kalau tak menanti bagaimana nak tau hasilnyer...nyehehehhe apa yg ko mengarut ni jaja....muka pon dh naik jerawat...isk2 baru nak menunjuk2 muka dah licin sket...ni dh naik balik...kalaulah esok takde xm lama dah aku ajak mereka2 ni main billiard...lama giler tak tunjal2 bola..sakit2 pinggang.. teringat kenangan main billiard non-stop dr pukul 11 malam sampai 4 pagi..masa tuh tgh jakun2 lagi dgn permainan billiard ini...nyeheheh pastu seminggu pinggang sakit n lenguh2...nyehehehe pastu insap dah..main kejap2 rehat kejap2....baru pinggang sakit tak sampai seminggu..tp lama tak main sume bende tak main..billiard n boling n aku rasa kaki dgn tangan aku sume dah mem"bangku"...huhu...jgn otak pon bangku dah laaa ekk...saikin suke guna perkataan tayar vespa..nyehheehe asal2 nak ngusik emy dan tayar vespanya..tapi terlekat...asal marah2 sket maka kluar laaa perkataan tayar vespa...ni terikut cerpen ajurina kat tokeikedai laaa ni..suke gune perkataan sontoloyo(bahasa jawa) walaupon aku ni berdarah campuran jawa n melayu bugis..nyeheheheh tapi aku tatau wujudnyer perkataan sontoloyo..nyeheheh mak aku pon dok ajar kami spekong bahasa ibunda kami...ni tgk citer MX3 laaa ni die cakap jawa gune perkataan sontoloyo..lenkali tanya atuk laaa apa maknanyer perkataan itu..nyehehehhe...
oklaaa beb..esok lepas xm aku sambung ngarut lagi,,,mau kene blajar sih...esok masih periksa maleh sungguh...............iskkk gambare nippon..doakan aku ekkk