CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 06, 2007

terasa boring nak mamfus... hak hak hak.. maka aku pon nak buat satu cerpen..

title : aku masih begini

terhegeh2 aku berlari mengejar org dpn aku tuh.. fhuhhh lajunyer die lari. kuang ajar btoi die tuh.. sampai ati dia rompak aku.. tatau ke dlm beg aku tuh ada coklat kedberi, air jus anggur, choki2, asam masin dan segala mcm kopok2 dan cekedis2... bunguk.. kalu nak beli laa sendiri...

napas ku makin keputusan.. ditambah dgn kecergasan aku yg semakin menurun ini aku rasa cam nak pitam.. tp aku mesti menyelamatkan beg aku tuh.. malas dowh nak turn kt kedai mamak laie.. nnt kene perli dgn mamak itam tuh.. aku semakin berlari dan berlari tanpa sempat memasang brek kt kaki.. dan hasilnyer.... gedebummm bom kebabommm... duniaku itam

***********************************************

aduhh sapa plak jatuh terlentang dpn kete aku ni... takde tempat lain ke die nak langgar.. kenapa mesti dpn kete vios baru aku ni.. baru kuar bengkel tadik.. plestik seat pon tak tanggal laie.. ampeh btoi pompuan ni. kalu cun takpe gak.. ni sah2 mak org.. tp apa bleh buat aku terpaksa kuar dr kete ini utk menunjukkan sikap prihatin aku.. apatah lagi ramai rakyat malaysia sedang mula mengerumuni kami..

"puan..oo puan takde apa2 ke",aku cuba memberikan kesedaran kepada pompuan ini. aduii pengsan plak aih..
"eh apa da jadik..kenapa kenapa"
"i rasa u patut call ambulan laa".
"ehh tu ada ambulan lalu..cpt tahan". aduii bising btoi org2 keliling kelalang aku ni. mujur gak ada ambulan tgh lalu kat sini.. so aku pon ikot laa pompuan tadik ke spital dgn vios baru ku (nk gak ckp br beli kete)

*******************************************************

aduii sakitnyer pale aku..ktne aku ni.. urghh silau nyer.. aku da masuk alam barzakh ke ni..
"puan, puan da sedar..doc. misi..sapa laie erk.. encik2 pesakit ni da sedar", isk sapa plak panggil aku ni puan.. aku katne ni.. uhuk2. apsal pale aku sakit sgt ni(dok ckp dlm hati tp tak bukak2 mate laie)..

jeng jeng jeng.. 1 2 3...aduiii rasa nak pengsan balik.. sejak bila angkasawan negara ni ada kat sebelah aku ni... pura2 pengsan balik bleh tak??ensemnyer org tadikk.. kalu pejam mata nnt rugi plak.. sudahnyer terkebil2 aku pandang lelaki tadi.. ensemnyer mcm angkasawan negara.. anak sapa laa ensem sgt ni..

tetibe dtg plak dr ranjit turban besau janggut panjang.. iskk gerun btoi aku tgk.. diameknyer tekanan darah cek tekanan jantung.. n aku pon dibenarkan pulang..

"puan ok ke?? nak saya anto", ty mamat ensem tuh. apa kehal plak panggil aku puan ini
******************************************************

ok aku da blank.. tetibe plak internet kt kaikan ni terputus... oklaa.. titon dulu..nnt aku sambung