CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 03, 2007

org malaysia mmg baik ati lagi pemurah.. btoi tak.. hihihi ni kisah memuji diri sendiri dlm pd masa yg sama menjerat diri sendiri

tadi aku ada mid term exam.. di exam ini kami dibenarkan membawa toyol sebesar selai kertas a4 tp aku ni mcm kreatip sikit..toyol aku semuka setengah aku tulis.. so nampak mcm sikit ajek.. aku tambah laa lagi setengah tuh kat kertas lain.. kire aku nyer toyol ada selai setengah.. tp isinyer ngam2 2 muka kertas a4.. nak dijadikkan citer budak sebelah aku ni tadek laa toyol.. for you ols info kelas sensei ni amat susah utk difahami sekiranya tadek toyol maka anda takleh nak menjawab soklan.. so bdk sebelah aku ni cam mengeluh2 laaa die tak leh nak buat apa.. so masa dah aku siap menjawab dan skodeng jawapan org dpn.. aku hulurlaa separuh toyol aku kt dia.. ekceli apa yg kuar kt test tadik ada kt toyol tuh.. tp cuma cikgu pusing2 sikit.. so kalu die pandai die leh apply laa isi toyol aku dlm test die.. aku mcm kesian plak so aku pon siap laa tulis jawapan aku kt kertas soklan n ajak die tuko kertas soklan.. so die akan dpt soklan yg ada jawapan.. tp tak sempat kitorg nk tuko sensei mcm nampak aku ckp dgn dia.. pstu sensei tuh g blakang kitorg.. huhu.. tak sempat nak tolong dia.. pastu aku terus kemas2 barang anto kertas jawapan dan blah...takpelaa adik erkk.. lenkali akak tolong adik laie..

persoalannya tadik.. tindakan aku boleh menjerat aku.. tapi kenapa aku masih berniat nk tolong dia...hopefully tak kantoi... amin