CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 10, 2007

ni kisah lain.. stop kejap kisah si aisyah tuh sbb ilang idea... hahahaha

well well well... saya ada terjumpe sorg yg amat comel kat tokiwa tingkat 1bawah tanah.. kisahnya bermula pabila saya g masukkan wang jualan ke dlm mesin utk direkodkan dan ditutup kire2.. n mesin tuh plak ada 4 bijik.. so saya amek yg belah kanan skali... tetibe piungg.. dtglaa sesorg di sebelah kiri saya dgn tujuan yg sama...sec otometik saya pon berpaling... owhhh tingginya manusia.. saya cuma paras dada dia sahaja.. dan dia pon berpaling kearah saya sambil tersenyum dan mengucapkan otsukaresama..dia berlesung pipit di kedua belah pipi..kulitnyer mmg bersih.. tinggi dan comellll giler...

setelah kejadian itu saya pon berusaha mencari di mana beliau bekerja.. so semlm masa beli bentou saya nampak beliau.. beliau pon nampak saya (mungkin laa)..tapi apakah gelaran yg saya nak kasik kepada beliau.. kerana seblom2 ini saya memberi gelaran kpd org2 tokiwa ini dgn apakah barang jualan mereka.. spt abg bentou (kerana beliau menjual bentou), abg jus (sbb die jual jus), abg ikan (sbb jual ikan).. namun abg baru ini menjual babi salai... takkan saya nak panggil beliau abg babi salai plak... sungguh huduh nama tersebut.. idak lew sesuai langsung dgn kecomelan yg beliau ada

namun setelah saya risik2 rupa2nya beliau menjual pelbagai jenis salad dan mulai hari ini saya akan panggil abg salad.. semlm saya pon pecah laa citer kt bdk2 baito mengenai abg itu.. so dorg sumer teruja nak tgk yg mana satu.. dr kedai saya boleh tgk seterit abg salad itu.. n rasa2 mcm abg salad itu perasan kot budak2 kedai ruti dok tertinjit2 nak usha beliau.. n bermulalah sessi bermain mata dr kejauhan... iiihihih.. muka saya amat bersinar2 sampai sume org perasan...

urmmm nampaknya saya kene beli coklat ketika 14 feb 2009 nnt... ihiks