CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 20, 2006

heeellloooooooooooo eberibodi....

sekarang saya berada di shanghai epot... cis takde starbuck kat sini.. bajet nak beli botol air die... huhu.. epot die beso... kire patah gak aaaa bahu pikul beg.. tah hape kejadah yg aku bawak tah... penuh giler luggage aku... cuaca kat sini 15 darjah selsius...

penerbangan tadi ok laaa..flight die cam flight ANA dr tokyo ke oita.. kecik giler.. hiks hiks hiks.. pastu plak.. takde hiburan dalam penerbangan... makanan tak enak.. wah wah wahh sesuka jiwa jekk mau mengutuk.. nak rega tiket murah.. tp komplen macam2... duty free kt sini pon best giler... hiks hiks hiks...

aku masa isi borang kesihatan tuh aku thick laa yg aku ada sore throat dgn cough.. dgn harapan aku akan dikuarantin dan diberi ubat..sesungguhnyer mmg tekak aku sakit dan aku batuk2... tetapi pakcik tuh sengeh jek kat aku.. dan ucap bye bye... huhu... punah harapan nak makan ubat dr shanghai...

org sibuk ke hulu ke hilir... terasa mcm org sama negara.. tp tak senyum pon kat aku.. hiks hiks hiks.. ampeh btoi rakyat melesie ini... aku nak sengeh tp aku takot.. padahal cop pasport sama... ampehhhh....

malam kang insya allah sampai kl... wahh rindunyerrrrrrr... tak sabar nak lepak kampong baru.. makan nasik lemak.. chicken chop.. dsb.. kui kui kui....

balik kali ni aku ada misi... adoiii doakanlah aku berjaya dgn misi aku... korg apa2 hal letak laa kat shoutbox atau emel aku..takat cili kering 100g aku bleh bawakkan.. nyih nyih nyih..


oklaa aku akhiri edisi di shanghai dgn sepotong lagu


JANGAN SEDIH PAGI INI....
TAK DAPAT KITA BERSAMA...
MERAIKAN AIDILFITRI YANG MULIAAAAAAAAAAA.....

jyaaa...slamat kismes..slamat raye