CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 13, 2006

hai hai hai...alaaa azi dh tutup blog dh.. bosanlaa aku.. ilang tempat nk jump2 kat blog org lain.. hiks hiks hiks

takpelaa..aku akan sedaya upaya aku mengapdet blog ini..agar aku boleh membaca isi blog aku..*syok sendiri ni*

ermm nk citer apa erkkk.. haaa tadi kat seikyou.. ada pemberikan jajan soyjoy.. snek ringan berasaskan kacang soya.. sungguh enak sekali.. saya telah menyebat jajan itu sebanyak 3 paket... hiks hiks hiks.. ini dinamakan merebut rezeki..

tadi bersms dgn along saya.. beliau menyatakan bahawasanya beliau berhajat untuk mengadakan kenduri potong jambul dan kenduri arwah atuk2 kami yg sudah tiada di alam fana ini...tapi agak aneh gaks.. sbb beliau menyatakan anak beliau sudah botak.. jadik.. jambul siapakah yg beliau nak potong ni....

makin hari saya semakin gatal .. hiks hiks hiks.. ini kesan pemakanan ketam yg dimasak cili api tempoh hari.. sampai telinga muka dan kaki saya kegatalan..kaki saya sudah bertanda seperti org yg ada kayap.. gatal2 skali.. tetapi saya yg gatal tangan ini sudah selalu menggaru bahagian yg gatal di kaki sehingga menimbulkan kesan2 hodoh.. owhh tidakkk.. perlukah saya membuat plastik serjeri utk kaver kesan2 ini.. ataupun hanya menggunakan fair n lovely...mata saya pon gatal skali.. begitu jua dgn hidung saya.. owhhh adakah ini petanda saya tidak boleh mensentuh ketam,.... owhh tidak.. tapi sebenarnya ketam ni taksedap mana ponn.. dah laa susah nak makan.. isi nyer ciputtt jekkk.. huhu tak berbaloi beli memahal...bek kiter beli takoyaki.. ahaks.. lg enak bersari...

owhhhhhh sekian shj entry syok sendiri.. nnt saya update lg