CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 16, 2005

selamat hari guru saya ucapkan kpd along saya...dan kepada sume guru2 di dunia...tenkiu so much...meh nak igt balik sejarah aku dgn cecekgu aku..gomennasai ramai yg aku terlupa
form1
masa aku f1 ni..antara cikgu2 yg pernah buat kenangan dgn aku adalah
cikgu rosiah: die telah merotan aku sebanyak 2 kali sepanjang die jadi warden..die juga org jengka aku..selalu balik dgn die..sbb kene rotan adalah tgk citer mermaid got married sampai lewat waktu..pastu satu lg sbb dot dot dot...muahahah
cikgu karim:aku pon kene rotan dgn cikgu ni 3 kali...sekali sbb fly..2 kali sbb gagal dpt 5a masa ujian
teacher nazriah:die teacher yg sgt sweet..baik hati dan coach bola jaring aku
cikgu norhaslinda:cikgu kemahiran hidup yg tlh melantik aku menjadi former bengkel..die juga sgt menyayangi aku..seriess.tak tipu...
form2
arwah cikgu saari:die guru kelas kitorg..asal cikgu saari jadi guru bertugas..kelas kitorg sure akan jadi kelas tercantik..
cikgu tak byk berubah dr form 1 dgn form 2
cikgu rosidah:warden asrama ganti cikgu mazlina dgn cikgu rosiah..masa cikgu rosidah jadi warden asrama aman dan damai sbb kitorg malas nak carik psl dgn cikgu rosidah sbb die baik giler
cikgu rohana:hampir setawon tak masuk kelas sbb morning sickness..ngandung anak pertama
form3
cikgu minhad:cikgu sains..die pernah kene buli dgn kitorg..ahaks
teacher rashidah:cikgu vouge...cayang kat die sbb die kiut miut..
cikgu sejarah:tak igt nama..mak sedara fadhilah..baik giler..sbb die aku minat sejarah sampai skrg..
cikgu patmah:mak yg sgt baik..hajat hati nak tekel anak teruna die tak kesampaian ahaha.. janjikan kitorg sapa dpt 6 a die akan kasi rm5 utk setiap a yg kitorg dpt..aku dpt rm40 ihihihi
cikgu geografi:sapa ntah..selalu tipu markah dgn die..
cikgu raja fatimah dgn sorg lg warden:aku dgn sarah pernah ponteng sekolah lps pmr lepak bilik warden dgn cikgu raja fatimah tgk the mask of zorro..mlm tuh kene jemur kat tgh hujan..
form4 dgn form 5
masa ni dh tuko sekolah...cikgu yg aku igt adalah
cikgu azlina:cikgu homeroom aku...baik hati..
cikgu nik rohimah:die tak ngajo aku tp aku manje dgn die...
cikgu siti: die pon tak ngajo aku...tp masa f5 aku selalu lepak dlm bilik die..benkyou
cikgu omairah:die pon tak ngajo aku..tp aku pon rajin giler lepak bilik die...
cikgu mat zack:cikgu kimia...lawak giler..kalo lambat masuk lab selalu kene tawaf bangunan dulu
cikgu saidi:cikgu fizik..die pon ok gaks...
cikgu bahariah:baik giler cikgu ni...ahaks..sayang gaks kat die
cikgu sejarah(apa nama):cikgu kegemaran aku...mmg kami saling menyayangi..muahaha.. selalu lepak umah die...ponteng prep gi lepak umah die..
cikgu nik hamidah:cikgu cumil..ahaks..sgt seterit..
cikgu pjk:kalo cikgu hamat garang tp klako..kalo cikgu rohaya tuh..die memperkenalkan sistem denda mencabut kemuncup sebanyak sekilo..
teacher khairiah:die sgt bermotivasi...sgt baik dan penyayang
teacher nora:coach netball...
cikgu bio:muka mcm anuar ibrahim...die garang kekadang baik...

kenangan masa form1~3
masa sek arituh aku selalu kene buli....naik f2 aku plak membuli...kenangan terindah kat situ.. antara kenangan yg best adalah..kene jemur tgh2 malam sampai ujan dan kilat sabung menyabung..main mercun masa nk dkt2 raya..fly n kantoi..seludup majalah hiburan dan tak kantoi...surat cinta pon tak kantoi gaks..terer tak aku..ahahaha..cipta sejarah masa pmr..ihiks.. dan kenal manusia dgn org...

kenangan masa form 4~5
aku kat mrsm kt..kenangan yg paling tak leh lupa..adalah kene buli masa orientation week.. kene golek atas minyak tar..lepas tuh kene buli dgn sempai..dimandikan dgn susu masam dan air kolam ijau serta air klorok..kene denda cabut kemuncup sebanyak sekilo..fly every week tanpa kene tangkap..kenangan minggu xtvt..dan byk lagi