CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 08, 2005

hmmmmm nak citer gapo yekk...
oklaaa...aku pon nak citer laa mende sebenonyer pasal kesah chenta laa tuh kunun2 nyer...ekceli dia yg aku maksud kan adalah kasut nike impax tr2...kasut tuh aku terpikat slps ain menayang2 kat webcam arituh...pastu lama gilak aku carik..sampai kat melbourne pon aku carik gaks tapi takde...ikot jiwa nak jek aku culik kasot ain tuh...hiihii..sampailew suatu hari aku nekad nak carik kat sport authority kat park place...tade gaks...aku jupe yg sepupu die iaitu nike electric shot..tp mahai gilak arhhh...pastu aku jumpa plak nike air ability or si A..nyhihihi bal dgn mas susumekan aku amek jek si A...aku pon tibai laa si A dgn bestnyer...

pastu masa tgh lepak kat tepi baskin robbin...aku teringat satu kedai jual arak n barangan antarabangsat...kat situ ada jual mr potato dr mesia..tp dlm bekas yg lebih panjang dr 100 yen shop jual...so aku pon pusing2 laa mencarik kedai tuh...takde...sekali aku ternampak satu kedai yg penuh dgn simbol diskaun iaitu ABC Mart...masok2 jeks..teros mata aku ternampak cinta lama aku iaitu impax tr2 dgn harga yg dipotong separuh...gilak arhhh,....nak pengsan aku masa tuh...sampai aku terasa tandok tumbuh utk aku sebat dedua skali...tp aku bertahan...setia pada air ability...sampai tido malam termimpi2...terngigau2...byk gaks org menghasut aku soh tibai dedua skali...tp tatau laa..tgk kpd kewarasan aku lepas ni...ihiks..begitu laa kisahnyer...
*********************************************************
aku gak nak wish kpd ibu2,bakal ibu,ibu roti,ibu ayam,ibu sirap,mother board dan sebagainya..HEPI MOTHER`S DAY...i lap sama u all