CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 21, 2007

hahahhahahaahha.... saya sedang ketawa riang gumbira... nak tau tak?? nak tak??? nak laaaa ihihihihi....

tadi aku g menila baju baito aku.. tau tak menila tuh apa?? ishh korg ni.. tak sejati btoi.. aku mencelup baju putih yg dipakai ketika baito kepada kaler pepel..masa tgh spin baju tuh.. adala sorg awek china.. kecik jek..pakai spek.. skema gak laaa die pakai 2 mesin skaligus.. ampeh btoi.. pastu kan... pastu aku tegur laa bdk tuh.. pastu kan.. hahaha inilah klimak citer... die tanya aku

dia : nihonjin desu ka?? (awak ni org jepun ke??)
aku: iie, watashi wa malaysia jin desu (tadek laa..saya org malaysia)
dia: soudesu ka....(yeke..riak muka dia agak ragu2 dgn keterangan aku)
aku: souyo...(yela..sambil senyum shomel)
*ketika ini idung jawa tuan empunya blog ini kembang kempis menahan riak dan takabbur*

kemudian aku pon siap menyidai baju n apron.. dan turun... sambil sengeh sorg2 mcm org baru dpt bonus... aku ni mcm org jepun ka... hahahahahahahahahah