CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 19, 2007

okaayyy that`s it... aku dah stat melayan citer my girl.... ada 16 episod dan aku baru layan 4 episod.. actually tgh dilemma skrg ni sbb nak layan ikot turutan ke nak tgk episod last skali... doooo kanaaa...

act drama korea ni cliche sgt2... biasanya hero org kaya bertemu dgn heroin org miskin.. pastu diorg berkerjasama atau terpaksa bekerjasama atau terpaksa hidup bersama di dlm satu situasi.. kemudian hero ni ada x gf ataupon menyimpan perasaan kat pompuan lain.. at the same time hero mcm jatuh cinta gak laa kat heroin..pastu heroin plak mcm ada org minat dia yg mana org tuh adalah rakan baik ataupon org terdkt dgn hero.. pastu heroin yg pada mulanya tak sedar dia suka kat hero kemudian bila hero g kat pompuan yg dia suka barulah heroin itu sedar yg dia mmg dah jatuh cinta abes laa dgn hero.. tp hero tuh plak mcm bimyou2.. keadaan ini berterusan sampai episod akhir yg mana hero mengenetepikan pompuan yg dia suka demi heroin...tp sengal dowh.. kalo ada 20 episod.. kene tgk episod ke 20 dulu baru leh tgk diorg betul2 bersama,...yg 19 episod yg lain dok tgk hero bodoh bimyou2 antara 2.. lelaki ni mmg bodoh erkkk.. dan tamak haloba biler ada 2pompuan cantek dtg mengendeng2 ..bodohhhhhhhh.muahahahha sempat laie mengkutuk kaum lelaki...

takpelaa..aku akan sabar mengikut kebodohan lelaki ini dlm membuat keputusan.. apa yg aku suka mengenai citer ini adalah ostnya yg betul2 meninggalkan kesan di hati ku.. 4 episod pertama mmg penuh kisah suka dan gembira.. tetapi biler part babak yg ada diselitkan ost lagu ini.. aku menjadi sayu2 pilu bercampur lucu... kire ok laaa citer ni.. n aku suka senyuman si hero ini.. suka sembunyik2 senyum... hik hik hik...

takpe..esok lusa aku layan laie kalo sempat.. n skrg aku kene tido... nite eberibodiiii