CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 18, 2007

kisah lagu dan aku...

aku ada bukak satu blog e-cerpen kegemaran aku... die letak lagu korea.. ost utk drama my girl.. lagu tuh ekceli biasa ajek.. tapi biler aku dgr.. emosi aku menjadi tidak menentu.. dada ku menjadi sebu.. mata seolah berpasir dan menghasilkan kristal jernih.. perasaan menjadi sayu.. dan aku tersedu2.. takde kaitan lagu ini dgn perjalanan idop ku.. tp aku menjadi meratap menangis ibarat ibu mertua kassim selamat pabila mendgr lagu itu..
kenapa tah.. siyes..aku tak bohong, lebih 10 kali aku bukak blog bdk tuh.. aku tersedu2 nangis setiap kali membuka blog itu sbb mendgr lagu tuh..tapi aku bukak gak blog tuh sbb aku suka baca cerpen dia.. takde unsur2 kekejaman dan syok sendiri..

tp skrg yokatta laaa dia da tukar lagu lain.. kalo tak mmg banjir laaa blog dia dek air mata ku...

ni aku letak vclip lagu tuh.. cuba laa korg dgr.. mana tau korg sama berperasaan spt aku... tp..aku skrg pon tgh sedih mendgr lagu ini.. owhhh tidakkkk



akukah primadona air mata???