CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 11, 2007

sretttt sapu sawang... haiiiii u olss.. kembali lagi kita di arena blogger... adakah anda sudah sihat sekarang?? hiihihi dimusim2 dingin begini usahlah kita membebankan diri kita dengan permasalahan yg remeh temeh.. marilah kita memeriahkan diri kita sendiri agar kita lebih meriah di masa2 akan datang... apakah topik kita pada hari ni..

tadi masa aku online ajekkk.. kawan aku terus menerus menegur diriku sambil mengucapkan terima kasih.. kerana apa?? kerana aku telah menemukan beliau dgn pakwe beliau yg terkini.. ekceli da 3 tawon aku syokaikan dorg.. tapi baru skrg melekat..

nampaknya aku berpotensi membuka agensi mencari jodoh.. jadi kepada sesapa yg mahu diketemukan jodohnya boleh laa mencarik aku.. manalah tau kut2 berminat dgn ahli muzik spt kasim selamat ke... ataupun seperti NEGARA(bc dlm bahasa jepun)..tapi harus diingat... jgn mintak ditemukan dgn MILO atau sapa2 pelakon hollywood yg lain yaa..

musim luruh ni sejuk suram dan sebagainya.. selalunya pertalian hubungan akan putus diwaktu ini.. kerana mereka yg berada di musim luruh akan sentiasa emosi.. dan mereka yg berada di negara tak beriklim 4 tidak akan memahami org yg berada di musim luruh ini.. maka perbezaan pendapat pemikiran dan ketidakserasian akan mempengaruhi sesebuah perhubungan.. jadik aku memesan kepada diri aku sendiri.. fikirlah dgn baik.. pas fikir kita fikir lagi.. pastu fikir dan fikir.. jgn terlalu melulu membuat keputusan.. kiter fikir fikir fikir sampaiii lahhh kiter takleh nak fikir.. pas takleh nak fikir kiter rehat makan ruti pastu kiter sambung fikir.. fikir fikirrr dan fikirrrr... hihihihi apa byk fikir daa~~... cinta jarak jauh ini amatlah memerlukan pengorbanan yg sehebat2nya.. jadi kepada mereka2 yg amalkan PJJ(percintaan jarak jauh) bersabar lah erkkk... telan segala yg pahit itu.. hirup segala yg manis..

haaa...aku da berjaya membaca manga.. yuppiiii... manga ini mudah gak laa utk difahami.. kerana ianya mengenai citer remaja yg bertajuk JAM PASIR.... best giler citer ni.. apatah lagi bab 2 ianya byk persamaan mengenai aku dan impian geli2 ku.. agak2 kalu aku jadik penulis leh jadik best seller tak novel2 aku... hihihi tp aku rasa mesti taik ayam lagi hangat drpd semangat aku nak menaip citer... hihih tgklaa apa jadik kat blog kak kiah.. ampehhh.. terbengkalaii mcm bangkai gajah yg takleh ditutup dgn daun...nak tulis citer kene ada sumber inspirasi... urmm tapi aku tadek sumber skrg ni.. so pat tu takleh nak tulis cerpen...

ermm tuh jek laa permulaan utk ari ini.. aku blah dulu.. daa~~~