CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 26, 2007

helluuuu sumer... rindu aku.. hak hak hak.. mari polok aku beramai2.. yeahh aku tau korg sumer rindukan aku.. apa citer?? ini citer nyer

kalo korg igt citer pasal abg bentou dah pandai ckp2 dgn aku skrg... nampaknyer abg bentou dah ada saingan iaitu abg ikan dan abg ketot jual kuih ayam.. hak hak hak.. sapakah di hati ku skrg ini.. owhhh bimyouuuuu

oklahh aku nak citer pasal kehidupan abg bentou yg aku rasa takde sapa mampu buat kecuali abg bentou..

abg bentou memulakan hidup beliau seawal kul 4 pagi menebeng kat kedai bentou menyediakan bahan2 jualan di bentou tokiwa.. kendian beliau melakukan penghantaran bentou2 ke tokiwa dan ke tempat2 lain yg memesan bentou.. selalunya beliau akan ada sekitar pukul 4 ptg di bahagian jualan bentou di tokiwa ittew.. beliau akan meneriak2 memanggil pelanggan utk membeli bentou..apabila waktu tokiwa beroperasi pada pukul 815 mlm beliau akan mengemas2 bentou2 dan mengisi data2 bahagian jualan bentou.. memandangkan bandar oita amat bising mengenai pengasingan sampah jadi kerja abg bentou bertambah berat.. selalunyer kerja2 pengasingan sampah bentou dan mengemas akan berakhir pada pukul 11 malam.. bayangkan abg bentou bekerja dr pukul 4 pagi sampai 11 malam... sapa org melesie yg mampu melakukan ini semua??? sapaaa??? takde sapa punyer yg mampu buat spt abg bentou buat.. keje dr kul 9 pg sampai 5 ptg pon sibuk nak mengular..

dan infomasi tambahan mengenai abg bentou.. sepanjang kul 4 pagi sampai 11 malam itu beliau tidak mengambil rehat.. dan waktu kerja beliau dikira dr 8 pagi sampai 830 malam sahaja.. dan beliau bekerja setiap hari tanpa cuti sabtu ahad.. takde cuti langsung kecuali ketika tokiwa ditutup ataupun ketika ribut taufan melanda oita.. ketika itu beliau bercuti..

umo abg bentou 25 tawon.. wink wink.. masih single... tak merokok dan tak minum alkohol... wahh mistali gittew... beliau mmg amat rajin dan kuat berusaha.. apabila beliau ada di sebelah kedai saya.. saya pasti akan semakin bersemangat mahu bekerja..

skrg ni beliau dah pandai berbual2 dgn saya.. setiap kali saya balik beliau pasti akan offer mana2 bentou yg saya boleh makan.. kesungguhan beliau amat menterharukan saya...saya suka abg bentou.. saya sukakan komitment dan kesungguhan beliau dalam melakukan sesuatu utk hidup.. memerah keringat sehabis mungkin... inilah ciri2 lelaki idaman saya..owhhh abg bentou.. semoga kesungguhan mu mendpt balasan yg setimpal